Pages

Ad's

Tuesday, November 16, 2010

diROTAN aka tibaiii..childhood memory

-Sila jangan tiru aksi ini...Amaran dilarang sekerasnya!

Korang pna kna tibai x ngn mak atau ayah korang atau kedua-duanya sekali...hehhe
Aku pnah...slalu sangat...xcukup dikira dengan jari kaki...
seronok giler dol...


SANGAT ADDICT(letak kaler PINK kasi efek kaw2 punya)...plus pompuan kan suka kaler camni...haha
hah ni contoh....macam ni taw bile kena- nak lagi nak lagi...please gimme more...hahaha...aku tipuuuu3...
mati kno cokik x aku agak2 - kalau korang g mintak cenggitu kat mak ayah korang kan... 
sakit memang sakit xpayah nk cakap la...tapi aku sukaaa...macam xcukup ja bila kna skali...tapi keseronokan mengusik aka tease org ni da memang kija aku...it CONQUER me...kerana diriku begitu berharga...


Time paling best aku kna masa angkat aku punya geng aka teman sekampung masuk hutan...cita2 nak jadik RENJER HUTAN gamaknya time tu...atau pun lebey dekat dikenali sebagai POWER RANGERS...
Sila percaya bha...


Next... aku pna berangan la kekonon aku ni MANGSA DERA...padahal baru kne jentik idung sket...serius beb... aku amat suka menyanyi lagu ni
"Merenungi tubuh yang tak bermaya menginsafi wajah penuh lukaaaaaa....malang yang menimpanya kini menghantui kita apalah dosa hingga kau dideraaaaaa"...(THE REST KORANG SAMBUNG KAN K) ntah2 ada yang lebey hebat dari aku ye dak??? heh...

Cewahh aku layan abis arr lagu ni...kikiki...
sambil pura2 tertidur diluar rumah...digigit nyamuuut...

Part paling best bila masa aku da tiduu dengau plok mak ayah aku ckp...kesian tgk dia...hahhaaaaaa..LAKONAN AKU BERJAYA!!!


2 comments:

aima in luv said...

hahaha,, nakal ea kamu..
xmo2....

Che Wan AlFateh said...

hoho nakal ke? mana ada laa...haha...=P...kes tiru cam kamoo la ni..kikiki...