Pages

Ad's

Thursday, May 19, 2011

Perniagaan Gaya Pos boleh dipercayai atau tidak?

pic source:Google

Berhati-hati sebelum terkena.Kepada yang berminat sila pastikan bahawa syarikat tersebut berdaftar dan benar-benar wujud.Fenomena sebegini bukanlah sesuatu yang baru.Rata-rata ramai yang tertipu dengan janji manis yang ditaburkan.Mainly anda diminta untuk memberi nama number telefon dan alamat.Tidak dibenarkan untuk membuat panggilan untuk sebarang pertanyaan.Hanya melalui email.Bayaran permulaan turut dikenakan kepada sesiapa yang berminat untuk menyertainya.Kebanyakan yang berminat terdiri daripada suri rumah,pelajar juga sesiapa yang ingin menambahkan pendapatan.
Walaupun bayaran pendaftaran paling kurang RM 30 tapi anda harus beringat sebelum terkena...google terlebih dahulu untuk mengetahui maklumat berkaitan syarikat yang menawarkan pekerjaan sebegini.Sakit woo kalau diri sendiri yang terkena...Rugi!!!
AWAS
Jangan sampai "Sudah terhantuk baru tengadah"

-TERIMA KASIH-

5 comments:

kuyam said...

ish..mcm2 cara nk menipu skrg ni..huhu

RasaAsli.com said...

Saya selalu pesan kat keluarga saya jangan mudah terjebak dengan apa2 pelaburan yang ada "bau" SCAM duit orang. sama ada secara online maupun offline MLM adalah bisnes yang mesti ditolak mentah2.

Che Wan AlFateh said...

kuyam..btul3...b careful.=)
rasa asli..better berjaga-jaga..bagus tindakan awk
wanita 2u tq,=)

emylase. said...

betul betul betul, semakin canggih semakin byk risiko dan bahaya T^T

Che Wan AlFateh said...

Snow White...ahah awak...so better investigate kalo berminat dgn satu2 offer cmni...jgn terus trima...janji manis memng indah...=)